Latest Entries »

Satu hari di dalam kelas…

Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan

perhatian.

1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa. Ustazah pun tanya
soalan

“Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?”.

Takde sape jawab. Ada ar sorang budak laki kat belakang Aminah tu
jahat sikit.

Dia pun cocok bontot Aminah dengan jarum,Aminah pun menjerit “MAK!!”

Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik.

Ustazah tanya lagi soalan.

“Sape pencipta alam dan segalanya?”

Budak tu cocok lagi ngan jarum,Aminah pun menjerit “YA ALLAH!!”

Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik.

Pastu ustazah pun tanya lagi soalan.

“Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum
tidur?”

Budak tu cocok lagi.

Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata

“Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap!!”

Ustazah tu terus pengsan

Terdapatlah sepasang suami istriyang punya hobi yang pelik, yaitu selalu menjadikan semua hal sebagai
persaingan, namun yang menghairankan sampaisekarang semua persaingan
tersebut selaludimenangi oleh istrinya.

suatu hari sang suami pergi berjumpa doktor. Dia pun menjelaskan segalanya tentang kekalahannya dan tidak lupameminta pendapat., “rasa-rasa doctor pertandingan apa yang saya mampu menang??”.

Sang doktor sempat beberapa minit berpikir, tidak lama kemudian dia
mendapat idea bernas, “ahh, saya punya idea yang bagus, bagaimana kalau anda mengajak istri anda bertanding siapa yangmampu paling tinggi kencing di tembok?? sebabnya secara logik wanita kalaukencing pasti mencangkung kan, sementara kita lelaki berdiri, sudah pasti anda yang menang” katanya berseri-seri.

“Ah, hebat, benar-benar idea yang hehe. hahahaha, sekaranglah waktunya aku mengalahkan istriku itu” katanya dengan senyum penuh kemenangan.

Sesampainya dirumah, sang suami segera mengutarakan niatnya tadi, mengajak istrinya berlumba “siapa kencing paling tinggi”. dengan yakin istrinya terus menerima cabaran
tersebut.tidak lama kemudian pertandingan aneh & mungkin dapat dikatakan tidak penting tersebut dimulai.

Sang istri mendapat kesempatan pertama untuk melakukannya, tidak segan-segan dialangsung saja menghadap tembok, membuka baju perempuannya dan bertinggung, lalu”seeerr, seeeer, seerrr”. setelah dihitung secara teliti kencing sangistri mencatatkan 10 centimeter tinggi tembok diatas tanah.

Sang suami pun berseri-seri merasa kemenangan akan diraihnya. lalu tibalah gilirannya, tanpa ragu-ragu langsung ia berdiri didepan tembok yang sama, kemudian membuka zip seluarnya & bersiap untuk menghamburkan “kencing kemenangannya”,namun
sebelum sempat dia mengeluarkannya sang istri berteriak dengan cepat dan lantang, “eiiiiitsss, tak bolehpegang pakai tangan, aku tadi pun tak pakai tangan”.

automatik kencing sang suami pun malah tidak semilimeterpun mengenai tembok didepannya. wew, kalah lagi ya??..

Pada suatu hari, seorang budak kecilsedang mandi bersama ibunya. Kemudian dia bertanya kepada ibunya, “Bu, apayang ada di dada Ibu itu?”

Bingung menjawab, sang ibu menjawab,”Tanya saja sama Bapakmu besok waktusarapan.”

Keesokan harinya ketika sedang sarapan dengan Bapaknya, si budak bertanya,”ak! Tau tak benda apa yang ada di dada Ibu?”

Si Bapak walaupun bingung tapi dapat cepat menjawab “Ooh… itu belon,sayang, nanti kalo Ibu meninggal, kita boleh meniupnya supaya Ibumu dapatterbang ke surga.”

Si anak kecil mengangguk-angguk faham. Beberapa minggu kemudian, si Bapakpulang lebih awal dari pejabat. Di depan rumah, dia melihat anaknya lari kearahnya sambil menangis tersedu-sedu.

“Bapak…! Ibu mau meninggal..” katanya tersedu-sedu.

Setelah menenangkan anaknya si Bapak pun bertanya,”Mengapa kau cakap Ibumumau meninggal?”

Si anak menjawab,”Tadi Pak Abu jiran kita meniup belon Ibu, dan Ibu berteriak”Oohh…! yes.. teruskan, aku hampir sampai..

lawak sikit2 je :p

LAWAK PERTAMA:BAPAKU HEBAT!

Man: Bapa aku hebat. Dia polis. Semua orang takut ngan dia.
Ali: Eleh, bapa aku lagi terer. Kalau dia suruh orang tunduk, mesti orang tu tunduk.
Man: Wow! Bapa kau keja apa?
Ali: Tukang gunting rambut.


LAWAK KEDUA : TUKANG JUAL APA?

Pembeli: “Dik, telur sekilo berapa?”

Penjual: “Telur ayam atau telur itik?”

Pembeli: “Telur ayam.”

Penjual: “Telur ayam biasa atau ayam kampung?”

Pembeli: “Ayam biasa.”

Penjual: “Yang tempatan atau yang import?”

Pembeli: “Yang tempatan.”

Penjual: “Yang tempatannya mahu yang dari Ipoh, Kuala Selangor
atau Tampin?

Pembeli: “Yang Ipoh lah…” (Sambil terlihat kesal).

Penjual: “Mahu yang Ipoh Pusat, Barat, Timur, Utara, atau Selatan?”

Pembeli: “Adik nie jual telur atau nak jalan-jalan?”

Penjual: “Maaf kak, saya penjual mee rebus kat sebelah. Kebetulan
yang jual telur pergi makan. Saya disuruh berbual dulu dengan pembeli sampai dia datang.


LAWAK : BELAJAR MENGIRA

Seorang Guru Tadika bertanya kepada anak muridnya…
Guru : “Siapa didalam kelas ini yang mengenal nombor?”
Razif : “Saya Cikgu”
Guru : “Apa betul awak kenal nombor-nombor?”
Razif : “Ya Cikgu.. Saya telah belajar dengan ayah”
Guru : “Baiklah.. mari kita lihat…selepas 3.. berapa?”
Razif : “4″
Guru : “Bagus… Selepas 6?”
Razif : “7″
Guru : “Ya.. Bagus.. selepas 9?”
Razif : “10″
Guru : “Ya.. Bagus sekali… nampaknya ayahmu benar-benar mengambil berat tentang pelajaran kamu.. Okeylah.. Akhir sekali.. selepas sepuluh..berapa?”
Razif : “Jack, Queen, & King”

LAWAK TUJUH : INSURANS

“Anak: Mak … boleh saya berenang?

Mak: Tak boleh nak, air tu dlm(sambil menunjuk ke arah laut)

Anak: Ayah tu boleh berenang.. Dia pon bukan pandai berenang

Mak: Nak kau mesti ingat , ayah kau ada insuran! Beratus ribu ringgit lagi!!!”

Okylah..rasanya tue je kot selingan dari saya..Nanti saya sambung tentang sakaratul maut ya??

SEKS TAK NORMAL

Jiwa Untuk Dijual

Create Your Badge

Seks Menyimpang – Luar Tabii

Disini dihuraikan beberapa kaedah amalan seks menyimpang di kalangan Manusia

Seks sebenarnya adalah suatu yang baik jika dilakukan dengan betul mengikut syariat dan hukum.
Iabertujuan untuk mengeratkan kasih sayang suami isteri, seterusnya untukmendapatkan zuriat untuk meneruskan kehidupan mansuia sejagat.

Namunterdapat segelintir manusia yang ‘aneh’ dan ‘pelek’ dimana merekatersangat ingin melakukan seks diluar batasan manusia normal. Dalamistilah perubatan dikatakan ‘seks Menyimpang’ atau seks diLuar tabii’

Kalau sekali-sekala ingin mencuba, itu dianggap sebagai normal, tetapi kalau sudah menjadi kebiasaan, ia sudah ‘abnormal’ lagi.

Kebiasaanorang-orang yang mengamalkan seks cara salah ini tergulong dari manusiayang sadist, sedih, pilu, kecewa, pemabuk, zalim, bengis, egois, tidalmempunyai moral yang tinggi, yang yang berpoya-poya, suka pada nightclub, disko dan sebagainya.

Namun masih ada segelintir manusiayang pasif tetapi suka mengamalkan seks menyimpang seperti pondan ataumaknyah dan sebagainya. Biasanya mereka dari golongan ini suka padahomeoseks, berasmara dan menghisap zakar dan sebagainya.

Untuk mengenali Seks Menyimpang disini,saya huraikan beberapa jenis yang diketahui:-

Onani, Mastbasi

Onaniatau mastubasi, juga dikenali sebagai melacap, sama ada menggunakantangan, geselan dengan bantal, kain, paha atau gesel-gesel dikelintik(clitoris) dikalangan remaja perempuan adalah dianggap normal darisudut kesihatan.
Ianya akan menjadi keburukan, bila onani ini sudahmenjadi melampau hingga terpaksa melakukannya setiap hari dan bolehmenjejaskan kesihatan baik fisikal dan mental.

Tidak ada satumanusia lelaki yang normal yang tidak melalukan onani dalam hidupnya.Kalau ada manusia lekai yang menyatakan mereka tidak pernah melakukanonani, mereka adalah pembohong besar.

Jika anda melakukan onani janganlah melampau kerana akibat dari onani melampau anda akan menghadapi antaranya , kemungkinan:

1. Daya ingat menjadi lemah
2. Sendi-sendi berbunyi
3. Tuboh badan menjadi sentiasa keletihan.
4. Anda akan menjadi selalu mengantuk
5. Tidur menjadi berlebihan
6. Banyak khayalan
7. Bimbang akan terjebak dengan perzinaan

Bila terjebak dengan penzinaan / rogol, anda berisiko akan menghadapi:

1. Terkena jangiktan gonorrhoea atau siflis
2. Terkena AIDS atau HIV, Herpes Genitalis
3. Jail atau dipenjara

Fikirlah baik-baik sebelum melakukan sesuatu yang merugikan.

Homeoseks

Seksdikalangan lelaki sama lelaki, kebiasaanya mereka melakukan seks dengancara memasukkan zakar ke dubur. Lelaki jenis ini jika berkahwin sekalipun, mereka tetap akan melakukan seks dengan isteri melalui dubur.
Seks beginilah puncanya penyakit AIDS atau HIV

Lesbian

Lesbiandikalangan remaja melayu tidak begitu serius. Ia berlaku dikalangananak-anak remaja perempuan yang tinggal diasrama atau di kilang-kilang.
Biasanyakumpulan perempuan ini tidak sukakan lelaki, maka mereka beralehmelakukan cumbuan-cumbuan dikalangan sesama mereka. Satu orangbertindak sebagai lelaki dan satu orang bertindak sebagai perempuan.
Ada yang teruk hingga sanggup membeli zakar plastik dan menusukkan kefaraj temannya.
Cara ini boleh merusakkan dara anda !

Scoptophilia

Inisejenis manusia yang suka dan seronok melihat orang lain bersetuboh.Jangan terkejut mendapati manusia ini suka melihat isterinya atauanaknya sendiri disetubohi oleh orang lain.
Mudah-mudahan tidak ada golongan ini dalam masyarakat Melayu.

Voyeirisme

Orangyang suka mengintip perempuan mandi telanjang melalui mana-mana lubangyang terdapat dirumah mereka. Ada yang sanggup tidur satu malam diatasbumbung hanya sekadar melihat suami-isteri bersetuboh. Sambilmengintai, mereka juga turut melakukan onani.
Hal ini biasa berlaku dikalangan anak-anak kampong.
Mungkin – normal ! Wallahuallam.

Podophilia

Lelakiyang sukakan seks dengan kanak-kanak dan sanggup merogol anak ataucucunya sendiri. Mereka ini tidak berminat kepada orang dewasa

Bestially

Orangyang suka melakukan seks dengan haiwan atau binatang peliharaan sepertiayam, itek, lembu, kambing, anjing dan kadang-kadang dengan ular.
Anak-anak dikampong selalu mencari ayam atau kambing untuk melakukan seks jenis ini.

Fetishisme

Lelaki yang suka menyimpan dan mengumnpul barang-barang perempaun seperti coli, seluar dalam, rambut, tuala dan sebagainya.

Nyamphomania

Perempuan yang kuat nafsu seks, tidak puas satu lelaki. Mereka akan melakukan seks dengan banyak lelaki.
(Ada dua kes dibawah rawatan saya dimana kes ini telah dapat dirawatdengan sempurna melalui ubat-ubat homeopati yang diimport dari Germany )

Satyriasis

Lelaki yang kuat nafsu dan suka melakukan seks dengan banyak perempuan.

Necrophilia

Orang yang melkukan seks dengan mayat

Incest

Melakukan seks dengan keluarga terdekat seperti ibu, adik, kakak, bapa.

Zoophilia

Orang yang suka melihat haiwan melakukan seks

Molested

Percubaanmelakukan seks secara paksa sama ada raba-raba punggong atau buah dadaatau mengambil kesempatan sewaktu melakukan pemeriksaan kesihatan.

Trollisme

Lelaki yang suka melihat perempuannya disetubuhi oleh orang lain

Wifeswapping

Orang yang suka menggangu isteri dan suka lakukan seks pada isteri orang. Juga mereka suka bertukar-tukar isteri untuk seks.

Exhibitionisme
Orang yang suka melihat perempuan berjalan khusunya bahagian punggong sehingga menimbulkan keghairahan.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.