Satu hari di dalam kelas…

Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan

perhatian.

1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa. Ustazah pun tanya
soalan

“Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?”.

Takde sape jawab. Ada ar sorang budak laki kat belakang Aminah tu
jahat sikit.

Dia pun cocok bontot Aminah dengan jarum,Aminah pun menjerit “MAK!!”

Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik.

Ustazah tanya lagi soalan.

“Sape pencipta alam dan segalanya?”

Budak tu cocok lagi ngan jarum,Aminah pun menjerit “YA ALLAH!!”

Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik.

Pastu ustazah pun tanya lagi soalan.

“Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum
tidur?”

Budak tu cocok lagi.

Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata

“Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap!!”

Ustazah tu terus pengsan